مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 00:402023-05-30ورزشي

برگزاری دوره دانش افزایی «داوران کیوروگی» هیئت تکواندو گلستان


رییس هیئت تکواندو استان گلستان از برگزاری دوره هماهنگی و دانش افزایی داوران کیوروگی هیئت تکواندو خبر داد.

- برگزاری دوره دانش افزایی داوران کیوروگی هیئت تکواندو گلستان ایسنا/گلستان رییس هیئت تکواندو استان گلستان از برگزاری دوره هماهنگی و دانش افزایی داوران کیوروگی هیئت تکواندو خبر داد.

علی نوری شامگاه سه شنبه 9 خرداد ماه 1402 در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزشی، هماهنگی، باز آموزی و دانش افزایی مربیان و داوران از مهمترین اهداف هیئت تکواندو در استان گلستان است که برای ارتقای کیفیت دانش فعالان این رشته المپیکی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در همین راستا دوره هماهنگی و دانش افزایی داوران کیوروگی هیئت تکواندو استان گلستان روزهای 11 و 12 خرداد ماه 1402 به میزبانی استان گلستان برگزار می شود، ادامه داد: برگزاری دوره فوق در دو بخش آقایان و بانوان در تقویم سالانه کمیته آموزش فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است.

رییس هیئت تکواندو گلستان، اداره ورزش و جوانان شهرستان کردکوی و سالن باشگاه سیمان پیوند گلستان را به عنوان محل برگزاری دوره مذکور عنوان کرد و افزود: از سوی فدراسیون حافظ مهدوی برای تدریس بخش آقایان در روز پنج شنبه 11 خرداد و فاطمه بابایی برای تدریس بخش بانوان در روز جمعه 12 خرداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره دانش افزایی «داوران کیوروگی» هیئت تکواندو گلستان

برگزاری دوره دانش افزایی «داوران کیوروگی» هیئت تکواندو گلستان