مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-17سياسي

مراسم تکریم رییس سابق و معارفه سرپرست جدید جهاددانشگاهی هنر برگزار شد


الهام جبل زایجانی در مراسمی با حضور جمعی از مدیران معاونت هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی به عنوان سرپرست جدید جهاد دانشگاهی معارفه شد.

- الهام جبل زایجانی در مراسمی با حضور جمعی از مدیران معاونت هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی به عنوان سرپرست جدید جهاد دانشگاهی معارفه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الهام جبل زایجانی که طی حکمی از دکتر مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی به عنوان سرپرست جدید جهاد دانشگاهی هنر منصوب شده بود؛ سه شنبه 23 خردادماه 1402 به همراه اسد رازانی مدیرکل امور واحدهای جهاددانشگاهی و محمدامین صالحی نژاد مدیرکل دفتر امور مجلس معاونت هماهنگی و امور مجلس این نهاد، طی مراسمی در واحد هنر حضور یافته و فعالیت های خود را بطور رسمی آغاز کرد.

در این مراسم که با حضور بهزاد رشیدی رییس سابق جهاددانشگاهی هنر، معاونان و مدیران این واحد برگزار شد؛ رازانی ضمن قدردانی از رشیدی و اعضای واحد هنر و تلاش های انجام شده در طول دوره ریاست ایشان در واحد هنر اظهار امیدواری کرد که این تغییر مدیریتی سر منشاء تزریق دیدگاه ها و انرژی جدید به مجموعه جهاددانشگاهی هنر شود.

مدیرکل امور واحدهای جهاددانشگاهی بیان کرد: با توجه به دیدگاه و رویکرد مثبت دکتر مسلمی نایینی به مقوله هنر و جایگاه کلان آن در جهاددانشگاهی و با توجه به سبقه فرهنگی این نهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تکریم رییس سابق و معارفه سرپرست جدید جهاددانشگاهی هنر برگزار شد

مراسم تکریم رییس سابق و معارفه سرپرست جدید جهاددانشگاهی هنر برگزار شد