مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-20اقتصادي

خواهرخواندگی شهرکرمان با«نیژنی نوگورود»از روسیه و«شانگهای»از چین


خواهرخواندگی شهرکرمان با«نیژنی نوگورود»از روسیه و«شانگهای» از چین در جلسه عمومی شورای اسلامی شهر کرمان طرح و مورد موافقت قرار گرفت.

- کرمان- خواهرخواندگی شهرکرمان با نیژنی نوگورود از روسیه و شانگهای از چین در جلسه عمومی شورای اسلامی شهر کرمان طرح و مورد موافقت قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، با حضور رییس و سایر اعضای شورا و شهردار کرمان برگزار شد.

در این جلسه درخواست شهرداری کرمان برای خواهرخواندگی شهر نیژنی نوگورود از کشور روسیه و شانگهای از کشور چین، به منظور تعاملات بین المللی، جذب سرمایه گذاری اقتصادی، گسترش مراودات فرهنگی و توسعه ظرفیت گردشگری شهری و تبادل تجربیات مدیریت شهری نیز مطرح و از شورا درخواست شد تا موافقت خود را نسبت به این اقدام برای خواهرخواندگی با شهرهای مذکور اعلام کند، که این موضوع پس از رأی گیری به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر کرمان رسید.

محمود بابایی، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر در این نشست، به موثربودن خواهرخواندگی شهر کرمان و شهر آرماویر ارمنستان اشاره کرد و گقت: ارتباط تنگاتنگ دانشگاهی شهر آرماویر با شهر کرمان در حد خوب ارزیابی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواهرخواندگی شهرکرمان با«نیژنی نوگورود»از روسیه و«شانگهای»از چین

خواهرخواندگی شهرکرمان با«نیژنی نوگورود»از روسیه و«شانگهای»از چین