مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-14فرهنگي

تقویت گردشگری مذهبی و رونق اقتصادی از برکات حضور زائرین حسینی در کردستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: یکی از مهم ترین محسنات عبور زائرین اربعین حسینی(ع) علاوه بر تقویت گردشگری مذهبی، رونق اقتصادی و تداوم گردشگران در استان فرهنگی کردستان است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: یکی از مهم ترین محسنات عبور زائرین اربعین حسینی(ع) علاوه بر تقویت گردشگری مذهبی، رونق اقتصادی و تداوم گردشگران در استان فرهنگی کردستان است.

علی اصغر دریایی، امروز چهارشنبه در جلسه اندیشه ورزی کمیته فرهنگی اربعین اظهار کرد: سال گذشتە برای اولین بار مسیر استان کردستان و مرز باشماق مریوان به عنوان مسیر عبور زائرین اربعین حسینی(ع) در نظر گرفته شد، در این مدت بسیاری از نقاط ضعف و قوت استقرار مواکب فرهنگی احصا شده است و امسال نیز ضمن رفع مشکلات و ضعف ها با برنامه های خاصی در این رویداد مهم فرهنگی حضور خواهیم یافت.

وی افزود: یکی از هزاران محسنات عبور زائرین اربعین حسینی (ع) از استان کردستان رونق اقتصادی این مناطق به ویژه تثیبت جایگاه گردشگری مذهبی و فرهنگی در استان کردستان با وجود این زائرین خواهد بود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان اضافه کرد: قبل از شروع محرم و صفر لازم است فعالیت های رسانه ای و فرهنگی متناسب با شرایط بومی و مذهبی کردستان صورت گیرد و از ظرفیت های مردمی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت گردشگری مذهبی و رونق اقتصادی از برکات حضور زائرین حسینی در کردستان

تقویت گردشگری مذهبی و رونق اقتصادی از برکات حضور زائرین حسینی در کردستان