مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 16:302023-05-28سياسي

جاده رانشی لواسان ایمن سازی می شود


نماینده مردم شهرستان های تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده رانشی لواسان ایمن سازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سمیه رفیعی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از تپه سرخه لواسان با بیان اینکه مردم لواسان به آرمستان نیاز دارند، گفت: موقعیت تپه سرخه شرایط جذابی برای زمین خواران و آنهایی که به شدت وصل به باندهای ثروت هستند فراهم آورده است.

وی اضافه کرد: زمین های بالای نهر و پایین آرامستان قطعه بندی و واگذار شده و بیشتر این تعارض منافع است که اجازه نمی دهد مردم در بحث سر و سامان دادن به امواتشان آسایش داشته باشند.

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمین خواری در تپه سرخه را حتماً پیگیری خواهیم کرد، اضافه کرد: وی در خصوص بهسازی و ایمن سازی راه های مواصلاتی لواسان نیز گفت: متأسفانه در سایه تمول ظاهری که در این منطقه است، مطالبات مردم بومی که اصالتاً در این منطقه ساکن هستند دیده نمی شود.

نماینده مردم شهرستان های تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: بهسازی و ایمن سازی محورهای مواصلاتی لواسان مطالبه به حقی است، که با توجه به حضور معاون راهداری کل کشور و مدیرکل راهداری استان تهران مقرر شد جاده رانشی حتماً ایمن سازی شود و خیلی سریع طرح مطالعاتی برای به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده رانشی لواسان ایمن سازی می شود

جاده رانشی لواسان ایمن سازی می شود