مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-06اقتصادي

فاز نخست سامانه گرمسیری در ایلام با حضور رییس جمهور افتتاح خواهد شد


فاز اول پروژه سامانه ی گرمسیری با وجود همه مشکلات و تنگناهای مالی، با اعتبار 2700 میلیارد تومان، امسال با حضور رییس جمهور به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: فاز اول پروژه سامانه ی گرمسیری با وجود همه مشکلات و تنگناهای مالی، با اعتبار 2700 میلیارد تومان، امسال با حضور رییس جمهور به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر حسن بهرام نیا امروز سه شنبه، 16 خرداد در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تاکید بر هدفمند شدن پژوهش ها برای حل مسائل استان، اظهار کرد: هر پژوهش باید یک یک مسئله مهم استان را برطرف کند و انتخاب هر موضوع پژوهش باید براساس آمایش سرزمینی و نیازهای اساسی استان باشد.

وی از تکمیل پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد استان تا پایان شهریور ماه خبر داد و گفت: طبق زمانبندی پروژه ها و ایستگاه های پمپاژ کشاورزی استان با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد با تخصیص اعتبار لازم تا پایان شهریور تکمیل می شوند و پروژه های کلان و مهمی که سالهاست از کلنگ زنی آنان می گذرد و نیازمند اعتبار زیادی هستند برای تکمیل در قالب قرارداد بی او تی به بخش خصوصی واگذار می شود که در این راستا مقرر شده به زودی 9 دستگاه اجرایی 9 پروژه مهم و کلان استان را برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست سامانه گرمسیری در ایلام با حضور رییس جمهور افتتاح خواهد شد

فاز نخست سامانه گرمسیری در ایلام با حضور رییس جمهور افتتاح خواهد شد