مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 14:062023-06-07اقتصادي

11 درصد از اراضی کشور قابل کشت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، رضا افلاطونی در سومین نشست قرارگاه حفظ، یکپارچه سازی و صدور اسناد کشاورزی استان قزوین که ظهر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت صحیح زمین و اراضی کشاورزی به امنیت سرمایه گذاری و رشد تولید منجر می شود.

وی افزود: اگر مدیریت زمین به درستی صورت پذیرد، علاوه بر امنیت غذایی و امنیت زیستی شاهد امنیت سرمایه گذاری نیز خواهیم بود.

  رییس سازمان امور اراضی کشور اضافه کرد: اگر بتوانیم اراضی بلاکشت را را تجمیع کرده و به زیر کشت ببریم موجب اشتغال و تولید در کشور خواهد شد.

ـ افلاطونی با بیان اینکه بزرگترین مانع کشور در مدیریت زمین فقدان ثبات در تثبیت مالکیت ها است، گفت: یکی از مشکلات ما تعیین تکلیف زمین های بلاکشت است که معمولا درجه حاصلخیزی دارند اما از سوی سودجویان اینطور وانمود می شود که باید تغییر کاربری بگیرند.

وی بر اهمیت روند رفع تداخل اراضی پرداخت و ادامه داد: تا قبل از رفع تداخل اراضی مردم برای کوچکترین احقاق حقی باید به دادسرا و دادگاه مراجعه می کردند که کمیسیون های رفع تداخل به بینیازی مردم برای مراجعه به دستگاه قضایی منجر شده است.

رییس سازمان امور اراضی کشور در واکنش به مطالبات برخی سودجویان در خصوص مخالفت با تغییر کاربری اراضی اظهار کرد: از 165 میلیون هکتار اراضی کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 درصد از اراضی کشور قابل کشت است

11 درصد از اراضی کشور قابل کشت است