مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 19:402023-06-15بين الملل

نتانیاهو: به اوکراین تسلیحات نمی دهیم تا سر از ایران در نیاورد


نخست وزیر رژیم صهیونیستی نگرانی از دستیابی ایران به تجهیزات و تسلیحات ارسال شده به اوکراین را دلیل امتناع از کمک نظامی به اوکراین عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه ای با اعضای کنست (پارلمان این رژیم) ضمن انتقاد از روابط ایران و روسیه دلیل عدم ارسال سامانه های تسلیحاتی به اوکراین را نگرانی از دستیابی ایران به آن فناوری ها دانسته است.

  وب سایت صهیونیستی والانیوز در یک خبر اختصاصی امروز پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداده نتانیاهو در جلسه روز سه شنبه خود با نمایندگان کنست نگرانی خود را از گسترش روابط نظامی میان ایران و روسیه ابراز کرده است.

  نتانیاهو در آن جلسه مدعی شده گفت وگویی باز و صادقانه با روسیه داشته و به مقام های این کشور گفته تل آویو از رد و بدل شدن فناوری های پیشرفته میان تهران و مسکو نگران است.

  مقام های اوکراین و کشورهای غربی از چند ماه بعد از آغاز عملیات روسیه در اوکراین در فوریه 2021 مدعی شده اند که ایران پهپادهایی را برای استفاده در جنگ اوکراین روانه روسیه کرده است.

  مقام های جمهوری اسلامی ایران بارها این گزارش ها را تکذیب کرده و آنها را در راستای سیاست های ایران هراسانه کشورهای غربی توصیف کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: به اوکراین تسلیحات نمی دهیم تا سر از ایران در نیاورد

نتانیاهو: به اوکراین تسلیحات نمی دهیم تا سر از ایران در نیاورد