مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 17:402023-05-28اقتصادي

ساخت راه آهن بوشهر - شیراز در کدام مرحله است؟


شیراز که عمر 15 ساله دارد تا کنون پیشرفت فیزیکی زیادی نداشته؛ اما اکنون معاون وزیر راه و شهرسازی خبر می دهد که پیمانکار ساخت راه آهن بوشهر به شیراز تعیین شده است تا هرچه سریع تر عملیات اجرایی آن آغاز شود.

- راه آهن بوشهر - شیراز که عمر 15 ساله دارد تا کنون پیشرفت فیزیکی زیادی نداشته؛ اما اکنون معاون وزیر راه و شهرسازی خبر می دهد که پیمانکار ساخت راه آهن بوشهر به شیراز تعیین شده است تا هرچه سریع تر عملیات اجرایی آن آغاز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، : در طول 500 کیلومتر ساخت راه آهن بوشهر به شیراز، پیمانکار 70 تا 80 درصد مسیر مشخص شده که امیدواریم هرچه سریع تر عملیات اجرایی آن آغاز شود.

یکی از خبرهای خوش برای استان بوشهر و کشور صدور مجوز ساخت یکی از کریدورهای ریلی اصلی ایران است که بوشهر را به شبکه اصلی ریلی کشور متصل می کند.

وی با بیان اینکه به دستور رهبر انقلاب اعتبار اجرای این طرح تامین شده است، افزود: اجرای بخشی از طرح در گذشته آغاز شد که به دلیل کمبود منابع مالی در سال های گذشته به کندی پیش رفته است و با دستور رهبر انقلاب و عزم جزم دولت برای به نتیجه رساندن آن مناقصات برگزار شده و پیمانکاران قطعه قطعه تعیین شده است.

بخشی اندکی از طرح مانده که تا سه ماه آینده پیمانکاران آن مشخص می شوند و امیدواریم در آینده نزدیک کار در سرتاسر این محور ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت راه آهن بوشهر - شیراز در کدام مرحله است؟

ساخت راه آهن بوشهر - شیراز در کدام مرحله است؟