مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-20اقتصادي

فاز اول ناحیه کارگاهی ظریفان افتتاح می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از افتتاح فاز اول ناحیه کارگاهی ظریفان در آینده نزدیک خبر داد.

- بهگزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید سعید صفوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی استان زنجان اظهار داشت: در راستای عرضه محصولات صنایع دستی استان زنجان و حمایت از صنعتگران زنجانی ناحیه صنعتی ظریفات در حال احداث است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی استان زنجان با اشاره به اینکه فاز اول این ناحیه با 24 واحد کارگاهی و خدماتی آماده افتتاح و بهره برداری است افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده این ناحیه تا پایان تابستان 1402 به بهره برداری خواهد رسید.

صفویی با بیان اینکه این واحدها فقط به صنایع دستی واگذار می شود، خاطرنشان کرد: ناحیه صنعتی ظریفان با این هدف ایجاد شده تا گردشگران داخلی و خارجی که عبوری بوده و قصد ورود به زنجان را ندارند بتوانند صنایع دستی مورد علاقه خود را از این واحدها خریداری کنند.

 وی  تصریح کرد: استان زنجان در تولید صنایع دستی فلزی، از لحاظ فروشگاه های عرضه، تعداد و کیفیت دست ساز ها جزو استان های برتر کشور به شمار می رود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی استان زنجان افزود: ناحیه صنعتی ظریفان که با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و شهرک های صنعتی استان کلید خورد با هد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول ناحیه کارگاهی ظریفان افتتاح می شود

فاز اول ناحیه کارگاهی ظریفان افتتاح می شود