مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-09سياسي

ایران وارد مرحله بازدارندگی تهاجمی شده است


امروز به کمک نیروهای مقاومت وارد مرحله بازدارندگی تهاجمی شده ایم که نتیجه آن شکست آمریکا در همه جبهه ها است.

- به گزارش، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: پیشرفت های روز افزون صنایع موشکی یکی از این وجوه قدرت مند شدن ماست و امروز به کمک نیروهای مقاومت وارد مرحله بازدارندگی تهاجمی شده ایم که نتیجه آن شکست آمریکا در همه جبهه هاست و شعار مرگ بر آمریکا در تمام جهان طنین انداز شده است.

وی بیان کرد: هر جا صحبت از سازش و کوتاه آمدن از منافع مردم باشد رسوایی به همراه داشته و امروز دولت انقلابی مذاکرات را به زندگی مردم گره نزده و برای همین هم در این زمینه موفق بوده است.

امام جمعه کرج با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به فرموده رهبر انقلاب اسلامی انتخابات امری بسیار مهم است و دشمن از همین حالا تمام توپخانه های خود را برای تخریب انتخابات به خط کرده است.

امروز مشارکت مردم برای امنیت و ثبات سیاسی کشور لازم است، زیرا هرچه مشارکت بیشتر شود آسیب پذیری کشور در برابر تهدیدات کمتر می شود.

وی با بیان اینکه ما در طول سال های پس از انقلاب همیشه با حضور گسترده مردم در مناسبت های مختلف دشمن را شکست دادیم، خاظرنشان کرد: دشمنان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران وارد مرحله بازدارندگی تهاجمی شده است

ایران وارد مرحله بازدارندگی تهاجمی شده است