مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 12:052023-05-28دانش

آیین نامه دوره های آموزشی برون سازمانی دانشگاه آزاد ابلاغ شد


دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی آیین نامه دوره های آموزشی کوتاه مدت و میان مدت برون سازمانی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها و واحدهای ویژه ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و همراستا با اهداف علمی کشور و تربیت نیروی انسانی، موجب ارتقای مهارت های تخصصی دانشجویان و مهارت پذیران و ایجاد اشتغال و کارآفرینی و تقویم و تحکیم پیوند جامعه علمی دانشجویی با صنعت، بنگاه های اقتصادی و سایر مجامع علمی کشور شود.

براساس بندهای این آیین نامه؛ دوره های آموزشی برون سازمان شامل تمامی دوره های آموزشی کوتاه مدت و میان مدت است که برای متقاضیان حقیقی و حقوقی شرکت کننده در خارج از دانشگاه آزاد اسلامی ازجمله ارگان ها و سازمان های دولتی و غیردولتی و مؤسسات و بنگاه های اقتصادی و خدمات و مراکز آموزشی برگزار می شود.

حداکثر طول دوره کوتاه مدت 60 ساعت و دوره میان مدت 350 ساعت است.

این دوره ها براساس سرفصل و ماهیت دوره و امکانات و تجهیزات موجود در واحدهای دانشگاهی و مراکز آموزشی و در مراکز آموزشی خارج از دانشگاه، نظری، عملی و نظری - عملی بوده است که به یکی از روش های حضوری، از راه دور، ترکیبی (حضوری و از راه دور)، دوره های باآزمون، دوره های بدون آزمون و پروژه ای برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه دوره های آموزشی برون سازمانی دانشگاه آزاد ابلاغ شد

آیین نامه دوره های آموزشی برون سازمانی دانشگاه آزاد ابلاغ شد