مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 15:152023-06-08بين الملل

آیا اروپایی ها از واشنگتن در جنگ چین-آمریکا حمایت می کنند؟


براساس یافته های جدیدی که توسط شورای روابط خارجی اروپا منتشر شده، اکثریت اروپایی ها برخلاف اکثر آمریکایی ها، چین را به عنوان یک «شریک ضروری» و نه به عنوان یک رقیب یا دشمن می بینند.

- براساس یافته های جدیدی که توسط شورای روابط خارجی اروپا منتشر شده، اکثریت اروپایی ها برخلاف اکثر آمریکایی ها، چین را به عنوان یک شریک ضروری و نه به عنوان یک رقیب یا دشمن می بینند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از نشریه تایم، در ماه های اخیر، ایالات متحده و اتحادیه اروپا، زمانی که صحبت از چین به میان آمده، به دنبال به تصویر کشیدن یک جبهه عمدتا متحد بوده اند.

هم واشنگتن و هم بروکسل از پکن به دلیل حمایتش از روسیه در بحبوحه حمله به اوکراین انتقاد کرده اند و هر دو قاطعانه با هرگونه تلاش برای تغییر وضعیت موجود در اطراف تایوان، یک دموکراسی خودگردان که پکن روی آن ادعا دارد، مخالفت کرده اند.

اما به همان اندازه که ممکن است به نظر برسد رهبران آمریکایی و اروپایی روی چین تمرکز دارند، نمی توان همین را در مردم آنها گفت.

براساس یافته های جدیدی که توسط شورای روابط خارجی اروپا (ECFR) در روز چهارشنبه منتشر شد، اکثریت اروپایی ها برخلاف اکثر آمریکایی ها، چین را به عنوان یک شریک ضروری و نه به عنوان یک رقیب یا دشمن می بینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا اروپایی ها از واشنگتن در جنگ چین-آمریکا حمایت می کنند؟

آیا اروپایی ها از واشنگتن در جنگ چین-آمریکا حمایت می کنند؟