مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 15:252023-05-29سياسي

راهبرد کشورهای غربی در آفریقا ایجاد تنش و بی ثباتی است


راهبرد برخی کشورهای غربی در آفریقا؛ تعقیب اهداف استعماری و ایجاد تنش و بی ثباتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سادیو کامارا وزیر دفاع کشور مالی با حضور در ستاد وزارت دفاع با امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

امیر آشتیانی در این دیدار با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، همواره توسعه روابط با کشورهای آفریقایی را دنبال نموده است گفت: همکاری با کشورهای مسلمان و مستقل همچون کشور مالی که از نقش قابل توجهی در تحولات منطقه ی غرب آفریقا برخوردار است از اولویت های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود و وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران نیز در راستای همین سیاست اصولی، در برقراری تعامل با کشورهای مستقلی همچون مالی، تلاش و اهتمام جدی دارد.

امیر سرتیپ آشتیانی با تقدیر از مواضع دولت مالی در حمایت از فلسطین و مردم مظلوم آن، پایداری این کشور در حفاظت از آرمان قدس شریف را به عنوان الگویی درخشان از حق طلبی و دفاع از مظلوم برشمرد.

وزیر دفاع با اشاره به برگزاری نخستین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی میان دو کشور در سال گذشته گفت: خوشبختانه اخیراً تحولات خوبی در همکاری های بین دو کشور رخ داده است و حضور جنابعالی و هیات همراه در تهران، نشان دهنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد کشورهای غربی در آفریقا ایجاد تنش و بی ثباتی است

راهبرد کشورهای غربی در آفریقا ایجاد تنش و بی ثباتی است