مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 08:252023-06-11سياسي

جذابیت شخصیت «خلیل» انگیزه من برای نگارش «تاوان عاشقی» شد


نویسنده کتاب «تاوان عاشقی» در خصوص انگیزه خود برای نگارش کتاب، گفت: خلیل تأثیر کلام و انرژی بالایی داشت و افراد بسیاری را به اسلام دعوت کرده بود و همیشه دوست داشتم درباره او بنویسم.

- مشهد ـ نویسنده کتاب تاوان عاشقی در خصوص انگیزه خود برای نگارش کتاب، گفت: خلیل تأثیر کلام و انرژی بالایی داشت و افراد بسیاری را به اسلام دعوت کرده بود و همیشه دوست داشتم درباره او بنویسم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی جعفری شامگاه شنبه در مراسم جشن امضای کتاب تاوان عاشقی در پاتوق کتاب مشهد اظهار کرد: کتاب تاوان عاشقی ، رمان عاشقانه و پرالتهابی است از زندگی 2 شخصیت به نام های آلا از غزّه و خلیل از شیلی.

زندگی این دو در میانهٔ جنگ هشت روزه غزه و اسراییل به هم گره می خورد.

این رمان ایرانی که در 24 فصل نوشته شده، پس از پایان، تصاویری از این 2 نفر را که حالا تشکیل خانواده داده اند، در خود گنجانده است.

نویسنده کتاب تاوان عاشقی با اشاره به اینکه تاوان عاشقی روایت واقعی از غزه است، بیان کرد: این اثر باید به زبان عربی ترجمه شود چون روایتی متفاوت است و دید مخاطب را تغییر می دهد.

وی درباره نحوه شکل گیری ایده و نگارش کتاب گفت: شخصیت خلیل برای من جذاب بود و همیشه دوست داشتم درباره زندگی او بنویسم و اما فرصت نشد تا اینکه او را از دست دادیم و بعد از آن تصمیم گرفتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذابیت شخصیت «خلیل» انگیزه من برای نگارش «تاوان عاشقی» شد

جذابیت شخصیت «خلیل» انگیزه من برای نگارش «تاوان عاشقی» شد