مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 08:052023-06-04اقتصادي

تعرفه خدمات کاریابی های داخلی و خارجی اعلام شد


ضوابط وشرایط پرداخت تعرفه خدمات کاریابی مرتبط با دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی داخلی و خارجی در سال 1402 اعلام شد.

- ضوابط وشرایط پرداخت تعرفه خدمات کاریابی مرتبط با دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی داخلی و خارجی در سال 1402 اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از مشاغل غیر دولتی که تحت نظارت بخش دولتی قرار دارد، دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر فعالیت آنها نظارت داشته و میزان حق الزحمه این دفاتر همه ساله از سوی وزارت کار اعلام می شود.

بر اساس مصوبه مورخ 1402/2/31 هیات وزیران کاریابی های داخلی، خارجی و مشاغل آزادکاری (فریلنسری) خارج از کشور در سال 1402 تعیین شد.

این مصوبه به پیشنهاد وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و به استناد تبصره دو ماده واحده قانون مجازات اشتغال به حرفه کاریابی و مشاوره شغلی فاقد پروانه کار مصوب 1380 به تصویب رسید و آن زمان دفتر نهادهای اشتغال و هدایت نیروی کار وزارت کار اعلام کرد که دستورالعمل ضوابط و شرایط پرداخت حق الزحمه کاریابی ها را پس از تصویب هیات مرکزی و مشخص شدن تعرفه هر خدمت به طور دقیق جهت اجرا به ادارات کل استان ها ابلاغ می کند.

در جلسه مورخ 10 خرداد 1402 ضوابط و شرایط پرداخت تعرفه خدمات کاریابی مرتبط با دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی داخلی و خارجی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه خدمات کاریابی های داخلی و خارجی اعلام شد

تعرفه خدمات کاریابی های داخلی و خارجی اعلام شد