مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 23:352023-06-10بين الملل

پیشنهاد کمک زلنسکی به ترودو برای مهار آتش سوزی جنگل های کانادا


رییس جمهور اوکراین که کشورش در حال حاضر 20 درصد از مساحت خود را در جنگ با روسیه از دست داده است در دیدار با نخست وزیر کانادا گفت که کی یف آماده کمک به اوتاوا برای مهار آتش سوزی مهیب جنگل ها در کانادا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولودمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین روز شنبه گفت که کشورش آماده کمک به کانادا برای مهار آتش سوزی جنگل های این کشور است.

 آتش سوزی های گسترده در کانادا که ناشی از گرم شدن شدید هوا بوده است و متعاقب آن پخش شدن دود بسیار غلیظ در هوا موجب شده است که منطقه وسیعی از آمریکای شمالی آلوده شده و میلیون ها نفر مجبور به تنفس هوای ناسالم شوند.

دفتر ریاست جمهوری خبر داد که زلنسکی در دیدار با جاستین ترودو نخست وزیر کانادا اعلام کرده است: کاملا طبیعی است در صورتی که کانادا با شرایط طبیعی اضطراری مواجه شود، دور نایستیم و در صورتی که کانادا نیازمند کمک های بین المللی باشد، اوکراین آماده کمک برای مهار آتش سوزی است .

آتش سوزی های جنگل در کانادا همچنان موجب شده است که شرایط آب و هوایی نامساعدی در ایالات متحده به وجود آید و دود غلیظ ناشی از آتش سوزی ها به سمت جنوب در حرکت است.

آسمان های کدر با دید بسیار وضعیت و کیفیت نامساعد هوا در اکثر بخش های شمال شرقی و میانه غربی و حتی بخشی مناطق جنوبی ایالات متحده آمریکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد کمک زلنسکی به ترودو برای مهار آتش سوزی جنگل های کانادا

پیشنهاد کمک زلنسکی به ترودو برای مهار آتش سوزی جنگل های کانادا