مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-03اقتصادي

پروژه های استان با مشارکت دولت و بخش خصوصی انجام شود


استاندار اصفهان بر تشکیل هیئتی چابک در بررسی پروژه های استان با مشارکت بخش عمومی و خصوصی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، صبح امروز سیزدهم خرداد ماه، دویست و سی و دومین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با حضور استاندار اصفهان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سایر اعضاء برگزار شد.

در این نشست سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازارائه شده از مشارکت بخش عمومی و خصوصی در انجام پروژه های استان و بررسی عملکرد استان نسبت به سال های گذشته، گفت: مشارکت بخش عمومی و خصوصی در پیشبرد پروژه ها از ظرفیت های بسیار مهمی است که باید از آن بهترین نحو استفاده شود.

وی ادامه داد: به منظور بهره مندی حداکثری از این قانون، هیئتی مشخص از نمایندگان استانداری، فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی استان تشکیل و جلسات متوالی و مستمری در این خصوص تشکیل شود.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: بایستی این هیئت با بررسی طرح های استان به عنوان یکی از هیئت های قوی و چابک استان فعالیت کند اینگونه می توانیم برخی از ظرفیت های معطل مانده استان را به چرخه خدمت رسانی در بیاوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های استان با مشارکت دولت و بخش خصوصی انجام شود

پروژه های استان با مشارکت دولت و بخش خصوصی انجام شود