مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 22:552023-06-06حوادث

متهم به 27 فقره سرقت خودرو در تور پلیس


با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد متهم به 27 فقره سرقت خودرو شناسایی و دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت خودرو در محدوده مراکز تجاری سطح شهر مشهد، ماموران اداره مبارزه با سرقت خودرو در پلیس آگاهی مشهد پرونده ویژه ای برای دستگیری عاملان این سرقت های سریالی تشکیل دادند.

وی افزود: در بازبینی دوربین های مداربسته محدوده سرقت ها، تصاویر از مرد و زنی جوان بدست آمد که نشان می داد که این افراد در پوشش مشتری با پرسه زنی در مراکز تجاری، سوییچ و تلفن همراه رها شده مشتریان یا مغازه دارها بر روی ویترین مغازه را کش روی و پس از شناسایی خودرو از طریق ریموت اقدام به سرقت آن می کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران انتظامی با تجمیع تصاویر به دست آمده و با اشراف اطلاعاتی یکی از متهمان را که فردی سابقه دار است را شناسایی کردند.

 کارآگاهان با کار گسترده اطلاعاتی، محل اختفای متهم را در محدوده بلوار رسالت ردزنی و با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ نگهبان ادامه داد: ماموران انتظامی در این عملیات ضمن دستگیری متهم در بازرسی از مخفیگاهش یک دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه خودرو سواری رانا و تعداد زیادی البسه نو که به همراه خودرو رانا سرقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهم به 27 فقره سرقت خودرو در تور پلیس

متهم به 27 فقره سرقت خودرو در تور پلیس