مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 20:102023-06-11سياسي

تمرکزگرایی در حوزه بهداشت و درمان آسیب جدی به همراه دارد


رییس شورای اسلامی استان اردبیل گفت: تمرکزگرایی در حوزه بهداشت و درمان نارضایتی هایی را دامن زده و باید شهرهای مختلف استان از امکانات بهداشتی، - درمانی به شکل عادلانه بهره مند شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو جانفشانی کادر درمانی در این روزهای سخت گفت: با گذر از این ایام سخت مردم ما امروز با آرامش کامل در فضای سالم زندگی عزتمندانه ای را تجربه می کنند.

رستمی به تحریم های ظالمانه استکبار جهانی و تلاش برخی دلالان در تشدید این تحریم ها اشاره کرد و افزود: دولت در این شرایط سخت مکلف است تا امکانات رفاهی، بهداشتی و درمانی را به صورت رایگان در اختیار عموم مردم قرار دهد.

وی رعایت قانون برای تحقق عدالت آموزشی، بهداشتی و درمانی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: نگاه تمرکزگرایی در این حوزه آسیب های جدی را به همراه داشته در حالی که شهرهای مختلف استان باید از امکانات مناسب و کیفی بهداشتی و درمانی بهره مند شوند.

رستمی اضافه کرد: چرا نباید جمعیتی بالغ بر 50 هزار نفر در اصلاندوز و روستاهای همجوار از وجود یک بیمارستان محروم باشند و یا در شهر نمین و بخش های عنبران و ویلکیچ به رغم افزایش جمعیت یک مجموعه بهداشتی، درمانی استاندارد با ارائه خدمات کیفی را نظاره گر نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکزگرایی در حوزه بهداشت و درمان آسیب جدی به همراه دارد

تمرکزگرایی در حوزه بهداشت و درمان آسیب جدی به همراه دارد