مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 08:252023-05-29سياسي

صایین قلعه همچنان شهردار ندارد


اعضای شورای شهر صایین قلعه 120 پیش مصوبه انتخاب شهردار این شهر را به استانداری زنجان ارسال کرده اند ولی متاسفانه بعد از گذشت 120 روز پاسخی به این مصوبه داده نشده است.

- ایسنا/زنجان اعضای شورای شهر صایین قلعه 120 پیش مصوبه انتخاب شهردار این شهر را به استانداری زنجان ارسال کرده اند ولی متاسفانه بعد از گذشت 120 روز پاسخی به این مصوبه داده نشده است.

اننخاب شهردار و حاشیه های بعد از آن به یکی از داستان های تکراری این روزهای سه شهر ابهر، هیدج و صایین قلعه تبدیل شده است، موضوعی که متضرر اصلی آن مردمی هستند که حق دارند به بهترین شکل ممکن از خدمات شهرداری ها استفاده کنند.

جرقه استارت این حاشیه ها در وهله اول از شهر ابهر کلید خورد اعضای شورای تازه نفس ابهر امیرهوشنگ نوری آرا شهردار خرم دره را در اولین محک جدی خود به عنوان شهردار انتخاب کردند اما این انتخاب همانا و شعله ور شدن اختلاف نظرها و سلایق همانا که در نهایت پس از استعفای یک عضو شورا قائله پایان یافته و نوری آرا نتوانست بر صندلی شهرداری ابهر تکیه بزند.

بعد از حاشیه های به وجود آمده چندین نفر نیز به عنوان شهردار انتخاب شدند که این انتخاب ها نیز به سرانجام نرسید و افراد مورد نظر یا تایید نشدند و یا از طرف شورا برکنار شدند تا اینکه با توجه به افزایش حساسیت ها در میان مردم و مسئولان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صایین قلعه همچنان شهردار ندارد

صایین قلعه همچنان شهردار ندارد