مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 17:052023-06-09اقتصادي

جدیدترین قیمت گوشت قرمز


رییس شورای تامین دام کشور اظهار داشت: اکنون قیمت لاشه گوسفندی در عمده فروشی ها حدود 330 هزار تومان و گوشت گوساله 220 هزار تومان است، اما شرکت پشتیبانی امور دام کشور در تهران هر کیلوگرم لاشه دام را 353 هزار تومان خریداری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک یه نقل از  ایرنا؛ رییس شورای تامین دام کشور از کاهش 30 هزار تومانی قیمت هر کیلوگرم دام زنده در سال جاری نسبت به پایان سال گذشته خبر داد و گفت: اکنون با توجه به میزان افزایش واردات گوشت قرمز و مازاد دام زنده گوسفندی و گوساله در کشور، روند قیمت ها در بازار همچنان کاهشی خواهد بود.

منصور پوریان در خصوص وضعیت بازار دام زنده و گوشت قرمز، افزود: از ابتدای سال تاکنون قیمت دام زنده در سراسر کشور به طور میانگین بین 135 تا 150 هزار تومان و دام زنده بره شیری کوچک 160 هزار تومان بوده که این قیمت ها نسبت به اواخر سال گذشته کاهش داشته است؛ بنابراین همین امر در کاهش قیمت گوشت قرمز اثرگذار است.

به گفته وی، در اواخر سال 1401 قیمت هر کیلوگرم دام زنده 180 هزار تومان بود که از ابتدای سال جاری تاکنون قیمت دام زنده به تدریج کاهش داشته است تا جایی که اکنون حدود 30 هزار تومان کاهش قیمت دام زنده را نشان می دهد.

رییس شورای تامین دام کشور اظهار داشت: اکنون قیمت لاشه گوسفندی در عمده فروشی ها حدود 330 هزار تومان و گوشت گوساله 220 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین قیمت گوشت قرمز

جدیدترین قیمت گوشت قرمز