مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 12:552023-05-31حوادث

آب شرب شهروندان با تانکرهای آبرسانی تأمین می شود


فرماندار گرمی ضمن اشاره به اینکه لوله انتقال آب آشامیدنی شهر گرمی در اثر شدت سیل ترکیده است و طی 3 الی 7 روز آینده تعمیر و وصل خواهد شد، افزود: - تانکرهای آبرسانی امور عشایری، آب و فاضلاب، بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان و سپاه آب آشامیدنی مورد نیاز اهالی گرمی را تأمین می کنند.

حسین مولایی در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه سیل ساعت 16 عصر دیروز در پی بارش های کم سابقه در شهرستان گرمی جاری شد و در شهرک ولیعصر گرمی به حیاط ده منزل مسکونی وارد شد، گفت: دو مدرسه شبانه روزی را نیز آب گرفت و دیوار آنها را خراب کرد.

مولایی در تشریح خسارت وارد بر اثر این سیل اضافه کرد: هنوز میزان خسارت دقیق برآورد نشده است و ده تیم دو نفره از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ارزیابی خسارت به مناطق سیل زده اعزام شده اند.

فرماندار گرمی خاطرنشان کرد: سیل در روستای مجیدلو 5 خانه را تخریب کرده و همچنین نزدیک 350 دام سبک و سنگین اهالی روستاهای سیل زده را با خود برده است.

حسین مولایی ادامه داد: 30 روستا در شهرستان گرمی درگیر سیل دیروز می باشند و همچنین در روستای گیلارلو خانه هایی را تخریب کرده است.

این مقام مسئول شهرستان گرمی ضمن بیان اینکه در شهرک صنعتی گرمی هشت واحد تولیدی با ورود سیل مواجه بوده، تصریح کرد: اقدامات امدادی به سیل زدگان شهرستان انجام شده و با ورود دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب شهروندان با تانکرهای آبرسانی تأمین می شود

آب شرب شهروندان با تانکرهای آبرسانی تأمین می شود