مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-09سياسي

علم الهدی: قیمت سایر کالاها هم مانند مسکن کاهش پیدا خواهد کرد


در روزهای اخیر، نرخ مسکن 25 درصد کاهش پیدا کرد و باور داریم بقیه قیمت ها نیز کاهش پیدا می کنند و بر پایه ایمان و اراده ای که جوانان ما دارند، - ایسنا/خراسان رضوی امام جمعه مشهد گفت: در روزهای اخیر، نرخ مسکن 25 درصد کاهش پیدا کرد و باور داریم بقیه قیمت ها نیز کاهش پیدا می کنند و بر پایه ایمان و اراده ای که جوانان ما دارند، همه این مشکلات حل خواهد شد.

آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی(ع) با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) اظهار کرد: یکی از فرازهای مهم سخنرانی 14 خرداد امسال مربوط به تشریح امکانات سخت افزاری و نرم افزاری امام(ره) بود.

رهبری در فرمایشاتشان فرمودند که امام(ره) سخت افزار قوی نداشت و سخت افزار امام(ره) فقط منحصر در یک کاغذ و خودکار و حداکثر یک ضبط صوت بود، اما ایمان و امید، دو نرم افزار قوی امام بود که انقلاب را به پیش می برد.

امروز هم اگر مردم مسلح به همان نرم افزار باشند، یعنی خدا را باور کنند و ایمان داشته باشند که باید به هدف انقلاب برسند، خدا هم به آنان کمک خواهد کرد و به همان توفیقات و دستاوردهایی می رسند که امام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: قیمت سایر کالاها هم مانند مسکن کاهش پیدا خواهد کرد

علم الهدی: قیمت سایر کالاها هم مانند مسکن کاهش پیدا خواهد کرد