مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 10:002023-05-29سياسي

تعریف نسل جدید رایزنان فرهنگی اولویت سازمان فرهنگ و ارتباطات است


تلاش کردیم نسل جدیدی از رایزنان فرهنگی را به عنوان بخشی از اولویت های کاری در بدنه جدید سازمان برای تحول در روابط و امور فرهنگی بین المللی تعریف کنیم.

- رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات گفت: تلاش کردیم نسل جدیدی از رایزنان فرهنگی را به عنوان بخشی از اولویت های کاری در بدنه جدید سازمان برای تحول در روابط و امور فرهنگی بین المللی تعریف کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، دولت سیزدهم و مجلس شورای اسلامی تلاش کردیم نسل جدیدی از رایزنان فرهنگی را به عنوان بخشی از اولویت های کاری در بدنه جدید سازمان برای تحول در روابط و امور فرهنگی بین المللی تعریف کنیم.

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی افزود: از آنجا که این سازمان به امر حضرت آقا تأسیس شده، برای تحقق این مهم راهی جز بازگشت به منویات معظم له نداشتیم.

در زمینه دیپلماسی تراز انقلاب، ایشان قائل به کار قرارگاهی هستند و دیدگاه رهبری این است که سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی باید نقش قرارگاهی را ایفا کند.

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور ضمن بیان مطلب فوق، توضیح داد: نگاه قرارگاهی یعنی کاهش تصدی گری و بهره مندی از تمام ظرفیت ها اعم از دولتی و غیر دولتی که در این صورت افزایش مخاطب را هم خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف نسل جدید رایزنان فرهنگی اولویت سازمان فرهنگ و ارتباطات است

تعریف نسل جدید رایزنان فرهنگی اولویت سازمان فرهنگ و ارتباطات است