مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 12:212023-06-20سياسي

امیر سیاری: بانوان سربازان خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، در سومین اختتامیه جشنواره زوج های جوان ارتش جمهوری اسلامی ایران و اولین اختتامیه جشنواره زوج های جوان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: همانطور که برقراری امنیت کشور وظیفه نیروهای مسلح است، برقراری آرامش در خانواده بر عهده بانوان است و آنها سرباز خط مقدم مقابله با فرهنگ غربی و تهاجم فرهنگی هستند.

  وی با اشاره به جنگ نرم دشمن، گفت: دشمن به دنبال جنگ نرم است و در همین راستا خانواده و سبک زندگی ما را هدف قرار داده است.

  معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: نظام سلطه به دنبال پیاده کردن جنگ نرم در کشور است بر همین اساس فرمانده معظم کل قوا از سالها پیش در خصوص توجه به تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم دشمن تاکید کردند.

امیر سیاری گفت: بانوان باید با صیانت از خانواده دشمن را در رسیدن به اهداف خود در جنگ ترکیبی ناکام بگذارند.

وی با بیان اینکه دشمن با هدف پیاده سازی تمدن غرب در ایران اسلامی به دنبال تسلط بر ذهن های آحاد جامعه به ویژه جوانان است، گفت: اگر دشمن بر ذهن جوانان تسلط پیدا کند باورها و عقاید آنها را تغییر می دهد، وقتی رفتار جوانان تغییر پیدا کرد در مسیری که دشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر سیاری: بانوان سربازان خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی هستند

امیر سیاری: بانوان سربازان خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی هستند