مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-09سياسي

رونق صنایع دستی توسعه اقتصاد خوروبیابانک را به دنبال دارد


امام جمعه موقت خوروبیابانک با اشاره به روز صنایع دستی و قالی گفت: شهرستان خوروبیابانک نیاز به رونق بخشی در این زمینه دارد و توسعه صنایع دستی کمک به اقتصاد خانواده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوروبیابانک، حجت الاسلام حسین عزیز امام جمعه موقت خوروبیابانک در خطبه های نماز جمعه این هفته، اظهار کرد: طبق بیان امام علی(ع) بدترین بلا برای جامعه مأیوس شدن است که بعد از شرک به خدا بزرگترین گناه بوده و شیطان اگر بخواهد روح را از جامعه بگیرد، ناامیدی را در جامعه حاکم می کند.

وی با بیان اینکه مردم جامعه مأیوس هیچگاه حرکت و تلاش نمی کنند، افزود: امروز برنامه دشمن  ناامید کردن مردم است، همه قبول داریم کاستی هایی وجود دارد، ما باید از این تریبون مطالبه گری کرده و مشکلات مردم را به گوش مسؤولان برسانیم اما نقاط قوت را هم باید ببینیم و بی انصاف نباشیم.

عزیز با تأکید بر اینکه باید اقدامات مثبت، پیشرفت ها و اخبار خوب را بیان کنیم، گفت: سفر ناوگروه 86 ارتش جمهوری اسلامی دور تا دور کره زمین یک اتفاق بسیار مهم تاریخی است که رسانه های معاند آن را منتشر نمی کنند.

امام جمعه موقت خوروبیابانک با اشاره به اینکه 34 هزار گروه جهادی و بسیجی در اقصی نقاط کشور شبانه روز در حال خدمت به مردم هستند، ادامه داد: در یکسال اخیر 5 میلیون و 792 هزار نفر تحت بیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق صنایع دستی توسعه اقتصاد خوروبیابانک را به دنبال دارد

رونق صنایع دستی توسعه اقتصاد خوروبیابانک را به دنبال دارد