مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 23:502023-06-06اجتماعي

عزیمت اولین کاروان حجاج اردبیلی به سرزمین وحی


اولین کاروان حجاج اردبیلی به سرزمین وحی امشب از فرودگاه اردبیل عزیمت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شامگاه سه شنبه در جریان اعزام اولین کاروان حجاج اردبیلی مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل اظهار کرد: حجاج اردبیلی در قالب پنج کاروان عازم حج تمتع می شوند که قرار است چهار کاروان از طریق فرودگاه اردبیل و یک کاروان نیز به عنوان کاروان تکمیل ظرفیت از استان آذربایجان شرقی به سرزمین وحی عزیمت کنند.

ودود چمن آرا تصریح کرد: اولین کاروان حجاج اردبیلی ساعت 12:20 دقیقه و از طریق فرودگاه اردبیل عازم مدینه شدند تا بعد از حضور در این شهر برای انجام مناسک حج به مکه اعزام شوند.

وی گفت: حجاج اردبیلی امسال به تعداد 720 نفر عازم سرزمین وحی شدند و امیدواریم سفر معنوی پرخیر و برکتی را تجربه کرده و به سلامت به اردبیل بازگردند.

مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل مدت حضور این حجاج را در مدینه و مکه حدود 40 روز اعلام کرد و افزود: بازگشت حجاج اردبیلی نیز در اواخر تیرماه انجام خواهد شد تا حجاج اردبیلی به محل سکونت خود بازگردند.

چمن آرا با بیان اینکه بیش از 9 هزار زائر در اولویت تشرف به حج قرار دارند، خاطرنشان کرد: امیدواریم سال های آینده شاهد عزیمت این حجاج به سرزمین وحی الهی باشیم تا برنامه های معنوی حج انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزیمت اولین کاروان حجاج اردبیلی به سرزمین وحی

عزیمت اولین کاروان حجاج اردبیلی به سرزمین وحی