مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-08اقتصادي

برق واحدهای صنعتی و تولیدی ایلام در تابستان امسال قطع نمی شود


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: قطعی برق در ماه های گرم امسال برای واحدهای صنعتی و کارخانه های تولیدی رخ نخواهد داد.

- ولی الله ناصری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام ظهر روز پنجشنبه د گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: براساس برنامه های ابلاغی وزارت نیرو برق صنایع و کارخانه های فعال استان قطع نخواهد شد اما جابجایی بار در ساعات غیر پیک برای این واحدها در دستور کار است.

وی افزود: هم سو با برنامه های ابلاغی از سوی وزارت نیرو و با هدف مدیریت و جابجایی اضطراری بار در صنایع و کارخانه ها، مصرف بهینه از برق در این واحدها به ساعات غیر پیک جابجا می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام ادامه داد: این برنامه با هدف گذر موفق از پیک مصرف تابستان با مدیریت و جابجایی بار شبکه برق در واحدهای تولیدی استان است و طبق برنامه ریزی ها، واحدهای صنعتی و تولیدی استان با این ججابجایی بار دیگر تعطیل نمی شوند.

وی اضافه کرد: در این راستا بخشنامه های جابجایی پیک مصرف به واحدهای صنعتی و تولیدی استان ابلاغ شده و این واحد ها در تمام نقاط استان با جابجایی زمان مصرف یا بهره مندی از فناوری های تولید برق خارج از شبکه در ساعات اوج مصرف بار به فعالیت خود ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق واحدهای صنعتی و تولیدی ایلام در تابستان امسال قطع نمی شود

برق واحدهای صنعتی و تولیدی ایلام در تابستان امسال قطع نمی شود