مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 10:322023-06-19بين الملل

پشت پرده اختلافات فرانسه و آلمان بر سر برنامه دفاع هوایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازفایننشال تایمز، فرانسه طرحی به رهبری آلمان برای ایجاد دفاع هوایی اروپا را به چالش می کشد و این نشانه دیگری از تشدید تنش ها در مورد چگونگی مقابله این منطقه با تهدید ناشی از روسیه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفایننشال تایمز، فرانسه طرحی به رهبری آلمان برای ایجاد دفاع هوایی اروپا را به چالش می کشد و این نشانه دیگری از تشدید تنش ها در مورد چگونگی مقابله این منطقه با "تهدید ناشی از روسیه" است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در گزارش این نشریه انگلیسی آمده است که اختلافات مذکور در پس زمینه کنفرانس استراتژی دفاع هوایی پاریس که امروز دوشنبه برگزار می شود، به وجود آمده و تا حدی با هدف مقابله به مثل کردن با ابتکارعمل سپر آسمان اروپا است که تحت حمایت برلین در سال گذشته به جریان افتاد و باعث غافلگیری مقامات فرانسوی شد.

مقامات فرانسوی این رویداد را که توسط امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه در حاشیه نمایشگاه هوایی پاریس برگزار می شود، به عنوان تریبونی برای بحث میان وزرای دفاع اتحادیه اروپا، مقامات نظامی ایالات متحده و ناتو و مدیران صنایع توصیف کردند.

اما فشار ماکرون همچنین نشان دهنده اختلافات اساسی تر میان پاریس و برلین در مورد چگونگی تقویت سریع دفاع نظامی در برابر روسیه ولادیمیر پوتین و در عین حال تقویت پایگاه صنعتی اروپاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده اختلافات فرانسه و آلمان بر سر برنامه دفاع هوایی

پشت پرده اختلافات فرانسه و آلمان بر سر برنامه دفاع هوایی