مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 19:052023-06-13ورزشي

اردوی مشترک شمشیربازان ایران و عراق در سرعین


رییس هیئت شمشیربازی استان اردبیل گفت: اردوی یک هفته ای تیم شمشیربازی ایران و عراق به میزبانی سرعین آغاز شد.

- هادی صباغی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: این اردو که به مدت یک هفته برپا خواهد بود در اسلحه اپه و برای حضور قدرتمندانه ورزشکاران در مسابقات آسیایی و جهانی برپا شده است.

وی تصریح کرد: سه شمشیرباز اپه استان اردبیل نیز در این اردو حضور دارند و سرپرستی تیم شمشیربازی کشورمان را نیز یکی از قهرمانان با سابقه این استان عهده دار است.

رییس هیئت شمشیربازی استان اردبیل گفت: هشت شمشیرباز اپه در این اردو حضور دارند و به همین تعداد ورزشکار و کادر فنی کشور عراق نیز در اردوی مشترک حاضر شدند تا با تمرینات و ارتقای آمادگی خود بتوانند در مسابقات پیش رو موفق عمل کنند.

صباغی مهمترین رقیب کشورمان را در مسابقات آسیایی برای ارتقای جایگاه کشورمان در رنکینگ المپیک کره و ژاپن معرفی کرد و افزود: تلاش سرمربی شمشیربازی اپه و کادر فنی بر این است تا تیم ملی کشورمان بتواند در مسابقات آسیایی پیش رو و جهانی خوش درخشیده و جایگاه مناسبی را به دست آورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما برای شایستگی اردوی تیم ملی شمشیربازی اپه ایران و عراق تمهیدات خوبی را در سرعین در نظر گرفتیم تا این تیم بتواند سطح آمادگی خود را ارتقا داده و حتی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی مشترک شمشیربازان ایران و عراق در سرعین

اردوی مشترک شمشیربازان ایران و عراق در سرعین