مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 14:452023-06-10اقتصادي

ایجاد 1700 فرصت شغلی در بخش کشاورزی مرکزی طی سال گذشته


رییس سازمان جهاد کشاورزی مرکزی گفت: سال گذشته هزار و 700 فرصت شغلی در بخش کشاورزی این استان ایجاد شده و 80 واحد راکد این بخش به چرخه تولید بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی صفری در نشست خبری به مناسبت هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت: از 21 تا 27 خرداد ماه هفته جهاد سازندگی با شعار امنیت غذایی، گشایش در سفره مردم است و این هفته بهترین فرصت برای تبیین و انعکاس اقدامات و تجلیل از کشاورزان در بخش های مختلف است و بهره برداری از 36 طرح کشاورزی همزمان با هفته جهاد کشاورزی از مهمترین برنامه ها است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی افزود: همچنین تجلیل از 64 کشاورز نمونه استان مرکزی، برگزاری همایش جهادگران و برگزاری میز خدمت در مصلای بیت المقدس اراک از جمله برنامه های سازمان جهاد کشاورزی استان در این هفته است.

وی با بیان اینکه تأمین امنیت غذایی یکی از اولویت های مهم جهاد کشاورزی است، گفت: با توجه به رسالت این سازمان وظایف در دو بخش اقتصادی و فرهنگی تقسیم بندی می شود و در بخش اقتصادی تأمین امنیت اقتصادی و در بخش فرهنگی در ترویج فرهنگ و مدیریت جهادی به عنوان گره گشای مشکلات انجام وظیفه می کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی افزود: رسالت مهم جهاد کشاورزی تولید، اشتغال، صادرات و تأمین امنیت غذایی است و سایر مأموریت ها در ذیل این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 1700 فرصت شغلی در بخش کشاورزی مرکزی طی سال گذشته

ایجاد 1700 فرصت شغلی در بخش کشاورزی مرکزی طی سال گذشته