مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 00:152023-06-07بين الملل

واکنش استولتنبرگ به انفجار سد کاخوفکا


دبیر کل ائتلاف ناتو به انفجار سد «کاخوفکا» در جنوب اوکراین واکنش نشان داده و ادعا کرد، این رخداد بازتاب دهنده «وحشیانه بودن جنگ روسیه در اوکراین» است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ینس استولتنبرگ ، دبیر کل ائتلاف ناتو با انتشار توییتی به انفجار سد کاخوفکا در منطقه خرسون در جنوب اوکراین واکنش نشان داده و این اتفاق را بازتابی از آنچه او وحشیانه بودن جنگ روسیه در اوکراین خواند دانست.

استولتنبرگ در توییتی که روز سه شنبه منتشر کرد نوشت: نابودی سد کاخوفکا در روز سه شنبه جان هزاران غیرنظامی را به خطر انداخته و آسیب محیط زیستی شدیدی موجب شده است.

این دبیر کل ناتو که ائتلاف تحت امرش با تداوم موج ارسال کمک های تسلیحاتی به اوکراین عامل تشدید جنگ در این کشور بوده اظهار کرد: این یک اقدام منزجر کننده است که بار دیگر وحشیانه بودن جنگ روسیه در اوکراین را بازتاب می دهد.

دبیر کل ناتو روز سه شنبه به شهر براتیسلاوا ، پایتخت اسلواکی سفر کرد تا در نشست گروه مشهور به بخارست ناین (Bucharest Nine) شامل بلغارستان، جمهوری چک، استونی، مجارستان، لتونی، لیتوانی، لهستان، رومانی و اسلواکی شرکت کند.

او در روز چهارشنبه به شهر بروکسل بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش استولتنبرگ به انفجار سد کاخوفکا

واکنش استولتنبرگ به انفجار سد کاخوفکا