مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 10:502023-06-21بين الملل

بازتاب «عملیات پلیس آلبانی علیه گروهک منافقین» در رسانه های خارجی


عملیات «بازرسی» پلیس آلبانی به دستور دادگاه ویژه علیه فساد و جرایم سازمان یافته این کشور در قرارگاه گروهک منافقین مورد توجه رسانه های انگلیسی زبان قرار گرفت.

- بازتاب عملیات پلیس آلبانی علیه گروهک منافقین در رسانه های خارجی عملیات بازرسی پلیس آلبانی به دستور دادگاه ویژه علیه فساد و جرایم سازمان یافته این کشور در قرارگاه گروهک منافقین مورد توجه رسانه های انگلیسی زبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اجرای عملیات بازرسی پلیس آلبانی، عصر روز گذشته در قرارگاه سه هزار نفره اشرف 3 گروهک منافقین که طبق اعلام پلیس آلبانی برای بررسی احتمال تروریستم و حملات سایبری انجام شد، بازتاب گسترده ای در رسانه های انگلیسی زبان داشته است که در ادامه به مواردی از آن های اشاره می شود.

خبرگزاری آسوشیتدپرس با اشاره به این که پلیس آلبانی به قرارگاه منافقین حمله ای ناگهانی کرده، نوشت که طی این عملیات 150 کامپیوتر که گفته شده است به فعالیت های سیاسی مربوط بوده اند، ضبط شده و افراد متعددی مجروح شدند.

این خبرگزاری در ادامه نوشت که وزیر کشور و رییس پلیس ملی آلبانی گفتند که طی این عملیات هم افراد این گروهک و هم ماموران پلیس مجروح شدند.

آسوشیتدپرس همچنین اشاره کرد که در دادگاه ویژه علیه فساد و جرایم سازمان یافته آلبانی پرونده ای برای بررسی فعالیت های سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب «عملیات پلیس آلبانی علیه گروهک منافقین» در رسانه های خارجی

بازتاب «عملیات پلیس آلبانی علیه گروهک منافقین» در رسانه های خارجی