مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 09:502023-06-11اقتصادي

گندم کاران چشم انتظار وعده دولت


بسیاری از کشاورزان در جای جای ایران از جمله در هرمزگان با هدف کمک به کشور و با درک شرایط خاص نیاز به گندم، سال زراعی گذشته را به کشت گسترده گندم پرداختند و حالا چشم انتظار وعده به تأخیر افتاده مسؤولان درباره تعیین نرخ گندم به قیمتی هستند که برای آن وعده داده شده.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، کشاورزان در استان های مختلف کشور از جمله در استان هرمزگان با هدف کمک به کشور و با درک شرایط خاص جهان به لحاظ تولید گندم، امسال مصمم تر از هر سال دیگری به کمک اقتصاد کشور آمدند و میزان برداشت چند برابری گندم در نقاط مختلف گواهی بر عزم راستین این قشر زحمتکش جامعه و همت بلند آنان برای کمک به میهن مان در امنیت غذایی بود.

رشد 50 درصدی تولید گندم در هرمزگان به نسبت سال قبل در استان هرمزگان نیز کشاورزان پر تلاش با کشت وسیع گندم در مزارع خود به یاری امنیت غذایی کشور آمده و در حالی که در سال گذشته حدود 40 هزار تن کل برداشت گندم در این استان بود اما امسال این میزان تاکنون از 60 هزار تن فراتر رفته است.

  به گفته رییس واحد بازرگانی تعاون روستایی هرمزگان، برداشت گندم در هرمزگان زودتر از استان های دیگر کشور در ایام نوروز آغاز شد و تاکنون میزان برداشت از 60 هزار و 70 تن گذشته و به نظر می رسد طی یکی دو هفته آینده برداشت گندم به پایان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گندم کاران چشم انتظار وعده دولت

گندم کاران چشم انتظار وعده دولت