مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 10:452023-06-03اجتماعي

محدودیت های تردد و توقف در مسیر حرم امام(ره)


به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدحسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تمهیدات ترافیکی مراسم ارتحال امام خمینی گفت: - رییس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) را تشریح کرد.

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدحسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تمهیدات ترافیکی مراسم ارتحال امام خمینی گفت: پس از گذشت 5 سال برگزاری مراسم ارتحال امام به شیوه حداکثری برگزار خواهد شد و بر همین شرایط شرایط ویژه ای وجود دارد.

وی ادامه داد: پیش بینی جمعیت یک میلیون نفری وجود دارد و این حجم سفر نیازمند انضباط ترافیکی است و بر همین اساس پارکینگ های مشخصی برای استان ها متفاوت ایجاد شده است و تمامی شهروندان باید در مسیر های مشخص شده تردد کنند و زائران در طول مسیر اسکورت خواهند شد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به محدودیت های ترافیکی گفت: از 10 شب امشب تا پایان مراسم خودرو های سنگین دارای محدودیت هستند و جاده قدیم قم تغییر مسیر خواهد شد همچنین شمال به جنوب بزرگراه شهید هاشمی نژاد دارای محدودیت است و از 10 شب امشب از باقر شهر به سمت بلوار علامه عسگری محدودیت تردد وجود دارد و در 21 نقطه محدودیت هایی تا پایان مراسم اعمال خواهد شدوی ادامه داد: همچنین در مسیر صالح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های تردد و توقف در مسیر حرم امام(ره)

محدودیت های تردد و توقف در مسیر حرم امام(ره)