مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 14:302023-06-13اقتصادي

رفع انسداد وجوه ثبت نام کنندگان سامانه یکپارچه از فردا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرایند ثبت نام در دور دوم فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو از 20 اردیبهشت ماه برای سه گروه متقاضیان عادی، - متقاضیان مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو فردا (24 خرداد) با اطلاع از زمان واگذاری خودرو می توانند 100 میلیون تومان مسدودی خود را برداشت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرایند ثبت نام در دور دوم فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو از 20 اردیبهشت ماه برای سه گروه متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزند و دارندگان خودرو های فرسوده آغاز شد؛ در این تاریخ متقاضیان 100 میلیون تومان به نام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در حساب بانکی خود مسدود کردند.

پس از گذشت این مرحله، متقاضیان به منظور انتخاب خودرو از سوم تا 10 خرداد ماه مهلت داشتند که با مراجعه به سامانه 5 اولویت خودرویی از محصولات عرضه شده توسط چهار شرکت سایپا، مدیران خودرو، کرمان موتور و فرداموتورز با قیمت کارخانه ای (مصوب شورای رقابت) را انتخاب کنند.

در ادامه در روز 17 خرداد ماه اقدامات مربوط به پایش اطلاعات ثبت نام کنندگان حاضر در لیست نوبت دهی انجام شد و نهایتاً 17 خرداد ماه قرعه کشی اولویت بندی با حضور دستگاه های نظارتی صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع انسداد وجوه ثبت نام کنندگان سامانه یکپارچه از فردا

رفع انسداد وجوه ثبت نام کنندگان سامانه یکپارچه از فردا