مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 10:452023-06-03سياسي

100 عمل جراحی رایگان چشم پزشک تبریزی در شهرستان خلخال انجام می گیرد


چشم پزشک خیر تبریزی که نام و آوازه کمک های آن به فراتر از مرزهای شهر و استان رسیده، قرار است این هفته، همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) تعداد 100 عمل جراحی رایگان را در اتاق عمل سیار واقع در شهرستان خلخال برای مردم نیازمند منطقه انجام دهد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی چشم پزشک خیر تبریزی که نام و آوازه کمک های آن به فراتر از مرزهای شهر و استان رسیده، قرار است این هفته، همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) تعداد 100 عمل جراحی رایگان را در اتاق عمل سیار واقع در شهرستان خلخال برای مردم نیازمند منطقه انجام دهد.

دکتر بهنام غفارزاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز فعالیت چشم پزشکی خود از سال 86، اظهار کرد: با توجه به این که تعدادی از مردم شهر، استان و حتی کشورمان نیازمند هستند و نمی توانند هزینه درمان های چشم پزشکی را بپردازند، هزینه عمل جراحی و ویزیت چشم را از آن ها دریافت نمی کنیم.

وی با اشاره به همکاری با انواع ارگان ها و موسسات خیریه مختلف، افزود: از طریق سازمان های مردم نهاد اگر نیاز باشد، ویزیت های رایگان چشم را در شهرستان های مدنظر و محروم برپا می کنیم و همزمان عمل جراحی آن ها را به صورت رایگان در بیمارستان های تخصصی چشم پزشکی انجام می دهیم مگر برای جراحی های زیبایی مثل برداشتن عینک که مقدور نیست هزینه های آن رایگان شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 عمل جراحی رایگان چشم پزشک تبریزی در شهرستان خلخال انجام می گیرد

100 عمل جراحی رایگان چشم پزشک تبریزی در شهرستان خلخال انجام می گیرد