مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 09:102023-06-01ورزشي

فرمانداری قشم در ارزیابی عملکرد ستاد ساماندهی امور جوانان رتبه برتر را کسب کرد


مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از قرارگیری فرماندار قشم در جمع برترین های ستاد ساماندهی امور جوانان خبر داد و گفت: در ارزیابی عملکرد ستاد ساماندهی امور جوانان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، مظفر مهری خادمی، مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از قرارگیری فرماندار قشم در جمع برترین های ستاد ساماندهی امور جوانان خبر داد و گفت: در ارزیابی عملکرد ستاد ساماندهی امور جوانان، فرماندار قشم به همراه بستک و پارسیان از استان هرمزگان حائز رتبه برتر شدند.

 وی افزود: ستادهای ساماندهی امور جوانان با محوریت موضوعات مرتبط با امور جوانان جهت تقسیم کار بین دستگاهی و افزایش هماهنگی و هم افزایی دستگاه ها در اجرای سیاست های دولت در حوزه جوانان تشکیل شده است.

مهری خادمی خاطرنشان کرد: همچنین در ارزیابی عملکرد ستادهای استانی، استان هرمزگان همراه با استان های یزد، فارس، آذربایجان شرقی، اصفهان،  سمنان و گلستان بیشترین تعداد ستادهای استانی برگزار شده در سال 1401 را داشته اند.

وی ضمن تقدیر از تلاش فرمانداران شهرستان های هرمزگان به ویژه قشم، پارسیان و بستک در جهت پیگیری مصوبات ستاد امور جوانان عنوان کرد: در ارزیابی های کشوری همچنین استان هرمزگان همراه با استان های یزد، قم، آذربایجان شرقی، گلستان، ایلام و سمنان به ترتیب بیشترین درصد تحقق ستادهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداری قشم در ارزیابی عملکرد ستاد ساماندهی امور جوانان رتبه برتر را کسب کرد

فرمانداری قشم در ارزیابی عملکرد ستاد ساماندهی امور جوانان رتبه برتر را کسب کرد