مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 22:352023-06-09سياسي

شرایط آب مازندران خوب نیست


مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اینکه در حال حاضر جنگ بر سرکیفیت آب است و عملا شوری دریا پیشرفت کرده و این زنگ خطر جدی برای استان محسوب می شود، - ایسنا/مازندران مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اینکه در حال حاضر جنگ بر سرکیفیت آب است و عملا شوری دریا پیشرفت کرده و این زنگ خطر جدی برای استان محسوب می شود، گفت: شرایط آب مازندران خوب نیست؛ مصارف آب استان با شرایط تامین منابع آبی همخوانی ندارد لذا چاره ای جز اینکه به سمت آب های سطحی برویم نداریم.

بهزاد برارزاده امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان مازندران با زیرساخت چهارمیلیون نفر جمعیت دارای اعتبارات استانی متناسب با جمعیت استان است اما در عمل به 15 تا 20 میلیون نفر ایرانی خدمات می دهد.

وی با اشاره به اینکه مازندران در حوزه آب شرایط خوبی ندارد و آب شرق مشکل نیترات وغرب آهن و منگنز دارد، افزود: کشور از 52 درصد آب های سطحی استفاده کرده درحالیکه مازندران فقط از 12 درصد آب های سطحی استفاده می کند.

وی با اشاره به اینکه در بحث مدیریت آب های شرب از 741 حلقه چاه و 373 دهنه چشمه استفاده می کنیم، تصریح کرد: ضروریست به سمت آب های سطحی رفته و شرایط خود را احیاء کنیم .

برارزاده با اشاره به اینکه باید مازندران را با نگاه ملی ببینند، یادآور شد: بیشترین تمرکز نیاز آبی ما در استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط آب مازندران خوب نیست

شرایط آب مازندران خوب نیست