مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 08:542023-05-29سياسي

اختصاص 105 دستگاه اتوبوس برای زائران مراسم ارتحال امام


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: مقرر شد 105 دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائران مراسم ارتحال امام راحل اختصاص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلسه هماهنگی مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با حضور معاونت حمل و نقل این اداره کل، رییس اداره حمل و نقل مسافر و انجمن صنفی شرکت ها و موسسات حمل و نقل مسافر استان برگزار و مقرر شد 105 دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زوار اختصاص یابد.

علی مدقالچی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در این جلسه اظهار کرد: در این نشست سعی خواهیم کرد با هماهنگی هر چه بهتر و اتخاذ تدابیر لازم در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر و منسجم تر این مراسم مذهبی نسبت به سال های گذشته اقدام کنیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان ضمن تاکید بر رعایت آیین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های موضوعه در بخش حمل و نقل عنوان کرد: شرکت های حمل و نقل به منظور بکارگیری وسائط نقلیه مجهز به تعداد کافی با رویکرد ارتقای سطح ایمنی مسافران در این ایام، اقدامات لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 105 دستگاه اتوبوس برای زائران مراسم ارتحال امام

اختصاص 105 دستگاه اتوبوس برای زائران مراسم ارتحال امام