مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 11:252023-05-30اقتصادي

لبنیات در استان سمنان گران شد/ تولیدکنندگان از مشکلات می گویند


افزایش میانگین 30 درصدی قیمت اقلام پروتیینی و به خصوص لبنیات در استان سمنان سبب نارضایتی مردمی شده که از گرانی ها و افزایش قیمت کلافه شده اند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: مراکز توزیع و عرضه اقلام لبنی و پروتیینی استان سمنان میزبان مردمی است که در همین چند روز اخیر، بار دیگر گرانی به سراغ سبد خانوارشان آمده و این بار بر روی قیمت لبنیات چنبره زده است.

آن هم درست در سالگرد جراحی اقتصادی دولت که دقیقاً قبل از آن مرغ با قیمت 25 هزار و 900 تومان عرضه می شد و امروز قیمت همان محصول 73 هزار تومان است.

مردم می گویند قرار بود قیمت چهار قلم کالا گران شود و واقعاً قیمت چهار کالا گران شد خوراک، پوشاک، مسکن، خودرو و این یعنی همه زندگی مردم استان سمنان مانند دیگر نقاط کشورمان تحت تأثیر گرانی ها قرار گرفته است.

نیمه خردادماه 1400 بود زمزمه های تغییر قیمت شیر از چهار هزار و 500 تومان به شش هزار و 500 تومان مطرح شد موضوعی که مردم را بسیار نگران کرده بود چرا که عقیده داشتند با افزایش قیمت شیر محصولات لبنی جهش پیدا خواهند کرد.

فاصله کوتاه جهش قیمت ها دولت سیزدهم اما دست به جراحی اقتصادی زد تا بتواند تأثیرات چند نرخی ارز را کاهش داده و بازار را ثبات ببخشد اما حالا قیمت شیر در مغازه ها 17 هزار تومان و قیمت شیر خام 15 هزار تومان است آن هم در مدت دو سال! یعنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبنیات در استان سمنان گران شد/ تولیدکنندگان از مشکلات می گویند

لبنیات در استان سمنان گران شد/ تولیدکنندگان از مشکلات می گویند