مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 14:552023-05-29اقتصادي

زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای سرعین آغاز شد


مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای «درآباد»، «بیله درق» و «ورگه سران» در قالب طرح هادی همزمان با شروع فصل کاری آغاز شد.

- سرعین- مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای درآباد ، بیله درق و ورگه سران در قالب طرح هادی همزمان با شروع فصل کاری آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد کیخسروی ظهر دوشنبه در بازدید از روند اجرای طرح هادی روستاهای شهرستان سرعین اظهار کرد: عملیات خاکبرداری، زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت روستاهای درآباد ، بیله درق ، ورگه سران همزمان با شروع فصل کاری با حضور فعال نیروهای بنیاد مسکن آغاز شده است.

وی افزود: اجرای طرح هادی در روستاهای درآباد از توابع شهرستان سرعین در با مساحتی حدود 4000 متر مربع با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال و همچنین روستای ورگه سران در مساحتی حدود 3000 متر مربع و اعتبار 2 میلیارد ریال در مرحله زیرسازی و آسفالت قرار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل بیان کرد: در روستای بیله درق از توابع شهرستان سرعین نیز در سال گذشته اجرای طرح هادی به مساحت 5 هزار و 323 متر مربع انجام شده و امسال نیز زیرسازی و آسفالت معابر این روستا به مساحت 3000 متر مربع با اعتباری حدود 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در برنامه قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای سرعین آغاز شد

زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای سرعین آغاز شد