مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-20ورزشي

حضور 12 ورزشکار مازندرانی در رکورد گیری تیم های ملی تیراندازی


سرپرست دبیری هیأت تیراندازی مازندران با بیان اینکه مسابقات رکورد گیری تیم های ملی تیراندازی همزمان با عید قربان در تهران برگزار می شود، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، علی مصطفی رجبی سرپرست دبیری هیأت تیراندازی مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مسابقات رکورد گیری تیم های ملی تیراندازی همزمان با عید قربان در تهران برگزار می شود، اظهار کرد: بنا به لیست اعلام شده از سوی فدراسیون تیراندازی، 12 تیرانداز مازندرانی در این رکوردگیری حضور خواهند داشت.

سرپرست دبیری هیأت تیراندازی مازندران گفت: این رکوردگیری بنا به درخواست سر مربیان تیم های ملی، بین ورزشکاران برتر سالجاری در ماده تفنگ و تپانچه بادی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات به منظور تعمیم و ایجاد رقابت بین ورزشکاران انجام خواهد شد، یادآور شد: این رکوردگیری 8 تیرماه در تفنگ و تپانچه بانوان و 9 تیرماه در تفنگ و تپانچه آقایان برگزار می شود.

رجبی گفت: هانیه رستمیان، مریم مسلط، شیدا سلطانی فر، آتوسا رضایی و مهدیسا برزگر در بخش تپانچه بانوان و سیده نگین حسینی، کیمیا نجفی، سیده مهنا سیدپور و ماهک مسلمی در بخش تفنگ بانوان به این مسابقات دعوت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 12 ورزشکار مازندرانی در رکورد گیری تیم های ملی تیراندازی

حضور 12 ورزشکار مازندرانی در رکورد گیری تیم های ملی تیراندازی