مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 10:502023-06-17اقتصادي

صرفه جویی 3 مگاواتی مصرف برق در چهارمحال و بختیاری با تغییر ساعت کاری ادارات


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری از صرفه جویی 3 مگاواتی مصرف برق در استان با تغییر ساعات کاری ادارات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری، مجید فرهزاد از صرفه جویی سه مگاواتی مصرف برق در استان با تغییر ساعات کاری ادارات خبر داد و گفت: 13 درصد مصرف برق استان مربوط به بخش سایر مصارف و ادارات است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تغییر ساعات کاری ادارات با توجه به اینکه سیستم های سرمایشی در آغاز صبح به علت خنکی هوا دیرتر وارد مدار شده و از جهتی هنگام ظهر نیز ساعت 12 خاموش شده و در ساعت 13 ادارات تعطیل می شوند، صرفه جویی سه مگاواتی را در مصرف برق استان به همراه داشته است.

  وی با بیان اینکه که انرژی حاصل از صرفه جویی برق ادارات در دیگر بخش های ضروری استان و عرصه های تولیدی مصرف می شود، افزود: 70 درصد بخش های اداری استان مصرف برق خود را کاهش داده اند و روند گزارش گیری و پایش مصرف برق در حوزه  ادارات تا پایان فصل تابستان ادامه خواهد داشت.

  فرهزاد اضافه کرد: برنامه مدیریت مصرف برق به همه ادارات ابلاغ شده است که به موجب آن سیستم های سرمایشی رأس ساعت 12 و دیگر مصارف غیرضروری در ساعت 13 از مدار خارج خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 3 مگاواتی مصرف برق در چهارمحال و بختیاری با تغییر ساعت کاری ادارات

صرفه جویی 3 مگاواتی مصرف برق در چهارمحال و بختیاری با تغییر ساعت کاری ادارات