مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 12:302023-06-07اقتصادي

پارکینگ های عمومی بوشهر در کما!


رییس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر بوشهر از تغییر مکان احداث یکی از پارکینگ های شهر بوشهر خبر داد؛ اکنون بیش از هشت سال است که اعضای شورای شهر در مصاحبه های خبری خود از احداث پارکینگ طبقاتی می گویند اما هربار این وعده به نتیجه نمی رسد.

- خبرگزاری فارس - بوشهر، فاطمه مظفری پور: حیدر رفاهی رییس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر بوشهر در هفته گذشته به سراغ سه پارکینگ عمومی شهر بوشهر رفت و پس از بازدید از آن ها به رسانه ها اعلام کرد که هم اکنون برای من مشخص شد که پارکینگ های عمومی شهر بوشهر از وضعیت خوبی برخوردار نیستند.

این بیان در حالی است که سال هاست بار ترافیکی نقاط مختلفی از شهر بوشهر موجب نارضایتی مردم شده است.

یک راننده تاکسی در حالی که قصد رساندن مسافر خود به ساختمان پزشکان واقع در خیابان سنگی شهر را داشت، می گفت: مردم درد مریض بودنشان کم است، آنوقت در این اوضاع باید دغدغه جریمه شدن بخاطر پارک دوبل و پارک ممنوع و تصادف نکردن در بار ترافیکی ای که درِ ساختمان پزشکان است را هم داشته باشند! جعفر پورکبگانی عضو مستعفی حال حاضر شورای اسلامی شهر بوشهر در زمانیکه ریاست شورا را بر عهده داشت، در اولین روز از آذر ماه 1400 از احداث پارکینگ طبقاتی توسط بخش خصوصی در مرکز شهر خبر داده و عنوان کرده بود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارکینگ های عمومی بوشهر در کما!

پارکینگ های عمومی بوشهر در کما!