مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-13سياسي

شبکه سراسری «امیدآفرینان» در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد


شبکه سراسری «امیدآفرینان» با هدف شناسایی و شبکه سازی، آموزش، ساماندهی و بکارگیری عملیاتی کنشگران جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی کشور آغاز به کار کرد.

- شبکه سراسری امیدآفرینان با هدف شناسایی و شبکه سازی، آموزش، ساماندهی و بکارگیری عملیاتی کنشگران جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به شرح وظایف معاونت های شبکه سراسری امیدآفرینان، افزود: هر یک از اعضای شبکه موظف به رصد، تولید و انتشار محتوای انقلابی در راستای جهاد تبیین و امیدآفرینی در فضای مجازی کشور است؛ همچنین ایجاد یک صفحه شخصی و یک صفحه پوششی در توییتر و اینستاگرام و پیامرسان های مطرح داخلی به ویژه ویراستی و روبیکا در راستای کنشگری پیرامون مسائل روز، از دیگر وظایف اعضای این شبکه به شمار می رود.

وی افزود: اعضای شبکه موظف به انتشار محتوا و به اشتراک گذاری محتوای دیگر اعضای شبکه و کنشگران مورد تأیید شبکه در فضای مجازی هستند.

هر یک از اعضای شبکه باید در راستای گسترش شبکه سازی نسبت به شناسایی کنشگران انقلابی فضای مجازی اقدام کند.

معرفت با بیان مهم ترین اقدامات و گام های اجرایی شبکه سراسری امیدآفرینان، گفت: شناسایی و ارتباط با اعضای فعال و مورد تأیید جهت به کارگیری به عنوان مسئول و اعضای معاونت ها، ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه سراسری «امیدآفرینان» در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد

شبکه سراسری «امیدآفرینان» در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد