مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 10:152023-05-30اجتماعي

وقتی خیران گره گشا می شوند


سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: خیر ساکن تهران، پنج میلیارد ریال برای احداث پایگاه های امداد و نجات جاده ای  در مسیرهای ارتباطی حادثه خیز به هلال احمر این استان اهدا کرد.

- ایسنا/زنجان سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: خیر ساکن تهران، پنج میلیارد ریال برای احداث پایگاه های امداد و نجات جاده ای  در مسیرهای ارتباطی حادثه خیز به هلال احمر این استان اهدا کرد.

حکمت اله هاشمی صبح امروز (9 خردادماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به کمک یکی از خیران به هلال احمر، اظهار کرد: این خیر از طرف پدر و مادر مرحوم و شهید زنده یاد مهدی حسنی به منظور باقیات صالحات پنج میلیارد ریال را به جمعیت هلال احمر استان اهدا کرده است.

وی با بیان اینکه براساس برنامه ریزی های انجام شده 10 پایگاه امداد و نجات جاده ای در مسیرهای حادثه خیز استان زنجان احداث خواهیم کرد، افزود: تلاش می کنیم پنج پایگاه امداد و نجات جاده ای را با هدف پاسخ گویی به حوادث و سوانح، افزایش سرعت عمل و ارتقای کیفیت ارائه خدمات در سال جاری راه اندازی کنیم.

هاشمی با توضیح اینکه یکی از مولفه های افزایش سرعت عمل و کیفیت فعالیت ایجاد پایگاه های امداد و نجات جاده ای با لحاظ آمایش سرزمینی در شهرستان هاست، تاکید کرد: توسعه پایگاه های امداد و نجات جاده ای در سطح استان زنجان در امدادرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی خیران گره گشا می شوند

وقتی خیران گره گشا می شوند