مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-12اقتصادي

تفاوت اساسی زندگی اتباع افغانستانی در رفسنجان با سایر شهرهای ایران


فرماندار رفسنجان به تفاوت اساسی زندگی اتباع افغانستانی در رفسنجان با سایر شهرهای ایران اشاره کرد و گفت: در شهرهای دیگر حد و مرز زندگی اتباع با ایرانی ها جداست اما در رفسنجان اینگونه نیست.

- ایسنا/کرمان فرماندار رفسنجان به تفاوت اساسی زندگی اتباع افغانستانی در رفسنجان با سایر شهرهای ایران اشاره کرد و گفت: در شهرهای دیگر حد و مرز زندگی اتباع با ایرانی ها جداست اما در رفسنجان اینگونه نیست.

حسین رضایی امروز 22 خرداد ماه در جلسه ای با موضوع اتباع خارجی در محل اتاق اصناف رفسنجان، اظهار کرد: رشد ازدیاد نسل اتباع، استفاده از سرانه ایرانی ها در بخش آب، برق، گاز، نان و .

و اینکه فرصت های شغلی زیادی در شهرستان را به دست گرفتند، در کنار آسیب ها و تبعاتی که برای شهروندان ایرانی به وجود می آورند، نگرانی های فراوانی را ایجاد کرده است.

وی افزود: در شهرستان رفسنجان بیش از 170 واحد ضایعاتی وجود دارد که اکثر آن ها در اختیار اتباع است و فعالیت دارند، شهرداری رفسنجان در واگذاری زمین جهت استقرار کامل این واحدها در یک محل کمک کرده که قابل تحسین است.

رییس شورای تأمین رفسنجان با بیان این که ساماندهی اتباع در رفسنجان آغاز شده و برنامه ریزی ها در این راستا رها نمی شود، عنوان کرد: اجرای عملیات جابجایی مهمان شهر توسط شهرداری، اختصاص سه مکان برای انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت اساسی زندگی اتباع افغانستانی در رفسنجان با سایر شهرهای ایران

تفاوت اساسی زندگی اتباع افغانستانی در رفسنجان با سایر شهرهای ایران