مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 20:052023-06-10ورزشي

اجرای برنامه های اوقات فراغت در 364 پایگاه ورزشی خراسان جنوبی


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: 364 پایگاه ورزشی در 250 نقطه استان برای اجرای برنامه های اوقات فراغت در تابستان امسال فعال است.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: 364 پایگاه ورزشی در 250 نقطه استان برای اجرای برنامه های اوقات فراغت در تابستان امسال فعال است.

محسن قطبی، امروز شنبه 20 خرداد در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده که با موضوع جوانان و اوقات فراغت به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی برگزار شد اظهار کرد: از مجموع پایگاه های ورزشی اوقات فراغت، 49 پایگاه در بیرجند و مابقی در سایر شهرستان ها فعال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در این پایگاه ها هزار و 788 مربی در 281 رشته ورزشی فعالیت دارند، افزود: سه عامل شرایط اجتماعی، اقتصادی و مباحث فرهنگی در نحوه گذراندن اوقات فراغت تاثیرگذار است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال سه محور اشتغال، ورزش و تفریحات سالم همچنین فعالیت فرهنگی و اجتماعی در برنامه های تابستانی مد نظراست، ادامه داد: در مورد اشتغال جدید می توان از ظرفیت مراکز رشد و فناوری، آموزش فنی و حرفه ای و سایر دستگاه ها در ایجاد انگیزه برای حضور در برنامه های اوقات فراغت بهره برد و فعالیت های مف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های اوقات فراغت در 364 پایگاه ورزشی خراسان جنوبی

اجرای برنامه های اوقات فراغت در 364 پایگاه ورزشی خراسان جنوبی